همان طور که می‌دانید ویتامین‌های A,D,E و K حل شونده در چربی هستند. پس تا زمانی که چربی نخورید، این ویتامین‌ها کارکرد موثری در بدن نخواهند داشت. از رژیم‌هایی که هیچ گونه روغن و چربی به بدنتان نمی‌رساند پرهیز کنید. غذاهایتان را در روغن زیاد سرخ نکنید، ولی حداقل داخل سالادتان مقدار کمی روغن خوراکی بریزید.

 

رزیم

 

2. برگ سبزها

هر گیاه برگ سبزی که دارید را با اطمینان کامل در سالادتان بریزید. ترکیب این گیاهان خاصیت آنتی اکسیدانی بی نظیری را ایجاد می‌کند. علاوه بر آن ترکیب طعم‌های مختلف، خوردن سالاد را برایتان لذت بخش تر خواهد کرد.

 

تناسب اندام

 

3. پنیر کم چرب

پنیر به علت دارا بودن کلسیم، شدیدا در سوزاندن چربی‌ها موثر است. مقداری پنیر کم چرب را در سالادتان تکه تکه و یا رنده کنید و علاوه بر خوش طعم شدن سالاد، از خواص آن نیز بهره مند شوید.

 

لاغری

 

4. پروتیین

مرغ یا ماهی گریل شده، گزینه‌های بسیار مناسبی برای سالادتان هستند. هر روز به خوردن سالاد سبزیجات بسنده نکنید. برای تنوع چند تکه مرغ یا ماهی گریل شده به آن اضافه کنید تا هم اشتهایتان آن روز کمتر شود و هم پروتیین بدنتان را نیز در طول رژیم تامین کرده باشید.

 

کاهش وزن

 

5. مغزها

از هر چیزی که ارد سفید در درست شدن ان به کار رفته، مانند انواع نان‌ها پرهیز کنید. اما تعداد محدودی مغز بادام و گردو در سالادتان می‌تواند هوستان برای خوردن کربوهیدرات‌های مضر و چاق کننده را تا حد زیادی فرو بنشاند!

 

لاغری سریع