به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دومین روز از بهمن امسال خبر مرگ مشکوک مرد میانسالی توسط مسئولان بیمارستان سجاد تهران به مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد اعلام شد، با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مرد میانسال بر اثر ضرب و جرح به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد 65 ساله، مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و سجاد منافی‌ آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر در رابطه با مرگ مشکوک وی را صادر کرد.

پس از بررسی که توسط پزشکی قانونی صورت گرفت مشخص شد مرد میانسال بر اثر 14 ضربه با جسم سخت به قتل رسیده است و با توجه به اثبات قتل مرد میانسال تحقیقات از خانواده وی آغاز شد.

همسر مقتول درباره جزئیات ماجرای قتل ناصر به مأموران گفت: بهرام پسر 28ساله‌ام روز وقوع قتل با پدرش در منزل تنها بود که بعد از انتقال ناصر به بیمارستان به من و برادرش گفت که با پدرش به دلیل اختلافات مالی درگیر شده و پس از درگیری نیز وی را به بیمارستان منتقل کرده است اما بهرام از من و برادرش خواست که اگر کسی دلیل انتقال ناصر به بیمارستان را از ما جویا شد بگوییم ناصر در دستشویی حالش به هم خورده و با از دست دادن تعادلش نقش بر زمین شده است.

با توجه به اینکه برادر بهرام نیز اظهارات مادرش را تأیید کرده بود، تلاش برای دستگیری متهم اصلی این پرونده آغاز شد تا این‌که بهرام 15 بهمن‌ امسال در منطقه یوسف‌آباد دستگیر شد، با انتقال بهرام به دادسرای جنایی تهران، وی منکر قتل پدرش شد و بازپرس پرونده دستور بازداشت موقت بهرام را صادر کرد تا این‌که سرانجام صبح امروز بهرام به قتل پدرش اعتراف کرد.

بهرام درباره انگیزه قتل پدرش به بازپرس پرونده گفت: در روز وقوع قتل با پدرم در منزل تنها بودم، به دلیل مصرف مشروبات الکلی و خوردن چند قرص آرامبخش حالت عادی نداشتم؛ به همین خاطر بر سر پول با پدرم درگیر شدم و با ضربات شدید مشت و لگد او را به قتل رساندم. بعد از انتقال پدرم به بیمارستان نیز به مادرم گفتم اگر جواب پزشکی قانونی اعلام شد تعجب نکنید چون من پدرم را به قتل رسانده‌ام.

با اعتراف بهرام به قتل پدرش، وی به دستور سجاد منافی‌ آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.