~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس از این پس می‌توانند مهم‌ترین اخبار روز ایران و جهان در حوزه‌های  مختلف را در سریع‌ترین زمان ممکن روی تلفن‌همراه و رایانه خود دریافت کنند.

در صورتی‌که به دریافت اخبار منتخب خبرگزاری فارس در همه حوزه ها علاقه‌‌مندید، عضو کانال خبرگزاری شوید.

* چگونگی عضویت در کانال خبرگزاری فارس

روی این «لـیـنـک» کلیک کرده و وارد کانال خبرگزاری فارس شوید و گزینه join (پیوستن) را بزنید. (مانند تصویر زیر)

تلگرام شما برای ورود به کانال ها حتما باید به روز باشد. اگر نسخه تلگرام شما به‌روز (update) نیست از طریق لینکهای زیر اقدام به بروز رسانی کنید و مراحل عضویت در کانال را طبق همان توضیحات بالا دنبال کنید.

لینک‌های آپدیت:

لینک بروزرسانی برای اندروید

لینک بروزرسانی برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد)

لینک تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز)

نسخه‌های وب بصورت خودکار بروزرسانی می شوند.

* نحوه عضویت در ربات فارس

در صورتی‌که به دریافت اخبار به صورت موضوعی و تفکیک شده (اقتصادی، ورزشی، سیاسی، فرهنگی، بین الملل، صوت و تصویر و ...) علاقه دارید از ربات هوشمند خبرگزاری فارس استفاده کنید:  برای این منظور روی این «لینک» بزنید و یا نام کاربری @FnaBot را برای یکی از مخاطبان خود ارسال کرده و سپس روی آن کلیک کنید تا وارد محیط ربات هوشمند فارس شوید.

روی گزینه Start (شروع) کلیک کنید:

پس از زدن گزینه Start ربات ضمن راه اندازی، وارد قسمت menu (گزینه‌ها) می‌شود. حال می توانید با زدن هر گزینه، دستور ارسال اخبار را صادر کنید، مانند تصویر پایین:

 

برای دسترسی به امکاناتی همچون جستجو در مطالب  یا لغو عضویت به قسمت «تنظیمات، امکانات بیشتر» در ذیل منوی اصلی مراجعه کنید.

مزایای ربات هوشمند خبرگزاری فارس:        

در کانال تلگرامی خبرگزاری فارس تنها دریافت‌کننده مطالب انتخابی ما خواهید بود، اما محیط ربات هوشمند بصورت تعاملی طراحی شده و این شما هستید که انتخاب می‌کنید، چه نوع اخباری برای شما ارسال شود، در نتیجه فقط اخبار مورد علاقه  خود را بصورت دسته بندی شده دریافت می کنید. همچنین به مرور بر قابلیت‌های تعاملی ربات افزوده خواهد شد.